Jste zde: bebaweb.cz

Nezasahujte do díla
level3

Rachiv - Lopuchiv

Délka: 72km, na dobrých gumách lze i s mastodonty.

Benzín: Rachiv, Usť Čorna, Dubove

Popis: Krásná cesta po hřebenech, až na malou spojovačku po cestě. Nádherná panoramata, dobývání vrcholů (kolem 2000m) dle libosti.
Nájezd lze pozměnit dle schopností jezdců. Lehčí ale kamenitá cesta vede přímo z Rachivu.

Honza (F650GS), Zbyněk (LC4A) Čízák (HP2), Venca (AfrikaTwin) 27.-28.9.2007

Anuch projel tuto trasu opačně:

Polonina na Svinovec se rozkládá mezi vesnicemi Usť Čorna a Jasinja. V Usť čorny se zahne u bývalého nádraží přes řeku do Lopuchova. Ve vesnici se odbočí první odbočkou vpravo a projede se skrz vesnici proti proudu potoka Jablunica. Za vesnicí je odbočka N 48.32668 E 024.01792, kde se odbočuje doleva (nahoru). Asi po 3km je vlevo u cesty pramínek s vodou - jedinej na cestě, cesta je pohodová polňačka a vede pořád zhruba v 1000 až 1500mnm , po cestě je několik horských jezer a asi dva větší kopce, které se dají v pohodě vyjet. Polonina končí nad Jasinjou u zimních tyčí. Asi kilometr od nich začínají chaty, hotely a lyžařské vleky.

Jako bonus od Anucha návod co dělat s páskou a křečkem.