Jste zde: bebaweb.cz

Neužívejte dílo komerčně
Nezasahujte do díla

Délka: max 50km

Trasa: Od Borsy po hřebenech až za průsmyk Prislop. Obtížnost střední, od Prislopu dál těžká

Popis: Ve středisku Borsa je možnost ubytování v hotelech nebo privátu, nad městečkem možno přespat na divoko. Jede se po dřevorubeckých cestách. Je zde několik odboček. Raději se ptát, jednou došlo k náhodnému opuštění rumunského území, Ukrajina je fakt blízko První část vede od velké křižovatky v Borsa na sever stále do kopce, míjí rozbořenou fabriku. Je to šotolinová cesta, občas se jede po cestě zalité rozvodněným potokem. Nad hranicí lesa je rozcestí s velkou chalupou. Zde se musí jet vpravo na východ, severní směr vede na Ukrajinu! Po několika kilometrech se pod jižním svahem objeví vrchol průsmyku Prislop 1416m n.m. Pro level easy je lepší se na něj napojit a pokračovat po asfaltu. Otrlejší povahy můžou jet dál na východ po hřebeni dalších pár km. Pak ale cesty končí a musí se sjet poměrně strmým svahem na hlavní asfaltku Borsa – Vatra Dornei.

Zajímavost: Pěkné výhledy na centrální část Maramures

Benzín: není, nutno natankovat předem

Poznámka: Je to spíš jenom alternativa k nudné cestě po hlavní silnici.