Jste zde: bebaweb.cz

Uveďte autora
Neužívejte dílo komerčně
Nezasahujte do díla

Trasa:Frasheri – Kurtës – Zharkanj – Novoselë – Tač i Poshtëm – Tači i Sipërm - Ersekë

Délka:10km + příjezd Përmet - Frasheri

Ve Frasheri - projet kolem muzea,

potom vesnicí přímo dolů a po malém můstku přes potok po stoupající hliněné cestě.

Asi po 200metrech se cesta změní na kamenitou - tohle je nejhorších asi 200metru trasy.

Po vyjetí asi tří kamenitých serpentýn se cesta zase změní na hliněnou a na jednom místě je cesta sesunutá a zúžená.

Za sucha bez problémů, ale po dešti se na cestě nedá udržet. Pak se cesta rozšiřuje a asi půl km se dá jet bez problémů.

Asi 1,5km od Frasheri, u soutěsky, je pod skalou vidět vchod do skály - to je dvoupatrová vojenská nemocnice, kterou začali stavět za komunistů a nedostavěli.

Těsně před nemocnicí je další sesuv, kde se musí motorka přetlačit.(fotka je opačného směru než je popis trasy)

Asi 0,5-1km za skálou s nemocnicí se cesta rozdvojuje doprava.(fotka je opačného směru než je popis trasy)

Tady by měla být teoreticky cesta směr Piskal -Mbreshan (nevyzkoušeno), rovně směr Turgot -Clirim. Po 300m od rozcestí pod skálou začínají být závaly kamení

a po ujetí dalšího kilometru je rozcestí doprava je Kurtes -Kagjines ,rovně je neprůjezdná stezka a do leva je směr Turgot -Clirim (rozcestí se pozná podle toho, že je nahoře hromada kamení, která byla ješte v roce 2005 bunkrem).

Benzín: Permet, Erseke

Pivo:Permet, Erseke, možná Frasheri.

Anuch, Yamaha TT600RE

Trasa GDB, vytvořená Google Earth, není to záznam z GPS

Poznámka Beba 2011: Cesta nad Frasheri kolem podzemní nemocnice je již téměř neprujezdná. Je tam zával a uzounká pěšinka vyšlapaná od koz.